Az apró segítség idén is több ezer család számára jelent örömöt, hiszen 9 millió forint az adomány, amelyet a Magyar Vöröskereszt a mélyszegénységben élő gyermekek és családjaik támogatására fordíthat.
Véget ért a Procter and Gamble, a SPAR Magyarország és a Magyar Vöröskereszt közös jótékonysági programja. Az „Apró segítség, hatalmas öröm” nevű adománygyűjtő akció már tavaly is rendkívül nagy sikerrel futott, az eredmény azonban idén még ezt is túlszárnyalta: a vásárlók által gyűjtött több mint 7,5 millió forintot a Procter and Gamble további 20 százalékkal egészítette ki, így 9 millió forint az az összeg, melyet idén is a mélyszegénységben élő gyermekek és családjaik megsegítésére fordíthat a legnagyobb hazai humanitárius szervezet, a Magyar Vöröskereszt. A rászorulók ez alkalommal is olyan adományokat kaphatnak, melyek hozzájárulnak az egészségesebb és élhetőbb mindennapokhoz, valamint a komfortosabb otthon megteremtéséhez.
Ördög Nóri, a kampány nagykövete igazán "aranyos ruhában" vett részt az adomány átadóján
– Nagy öröm számunkra, hogy idén is folytatódott az Apró segítség, hatalmas öröm elnevezésű adománygyűjtő akció. A Magyar Vöröskereszt számára kiemelten fontos, hogy ne csak az ünnepi időszakban, hanem egész évben kellő figyelmet fordítson a rászorulók megsegítésére. Az elmúlt év tapasztalatai azt mutatják, hogy a tisztító és tisztálkodási szerek biztosítása, valamint az élhetőbb, egészségesebb lakókörnyezet kialakítása nagy kihívást jelent a rászoruló családok számára. Ennek a programnak köszönhetően azonban több ezer család és gyermek mindennapjait tehetjük komfortosabbá – mondta el Fodor Antalné dr, a Magyar Vöröskereszt alelnöke.
– Örülünk, hogy idén is rengeteg vásárló döntött a Procter and Gamble márkái, az Ariel, a Lenor, a Pampers vagy éppen a Gillette termékei mellett és ezzel hozzájárultak ahhoz, hogy kicsit jobbá tegyük a rászoruló családok életét Magyarországon – mondta Papp Kitti, a Procter and Gamble közép-európai gazdasági igazgatója és magyarországi ügyvezetője.
– Szeretnénk megköszönni vásárlóink részvételét a programban. Büszkék vagyunk arra, hogy az idei évben is ilyen sokan csatlakoztak a kezdeményezéshez és álltak ki a jó ügy mellett. Elsősorban az ő segítségüknek köszönhető a siker – tette hozzá Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. Ebben az évben a program nagyköveti szerepét a kétgyermekes családanya, Ördög Nóra vállalta, aki a kampány számos pontján személyesen is jelen volt: nem csak mindennapi vásárlásaival támogatta a kampány sikerét, de a vállalatok képviselőivel a Vöröskereszt egyik bázis óvodáját is meglátogatta. Nóri elmondta, kétgyermekes anyaként pontosan tudja, mennyire fontos, hogy gyermekeink számára a lehető legtöbbet adhassuk és biztosítsuk számukra a biztos otthoni hátteret és nyugalmat.
– Egyszerre felemelő és megható élmény látni, milyen nagy dolgokra vagyunk képesek, ha egy kicsit összefogunk. Nagyon örülök, hogy nagykövetként idén én egy picivel többet adhattam hozzá a program ismertségéhez, de a valódi sikert abban látom, hogy mind hozzátettünk egy kicsit a nagy egészhez. Csupán apróságokra volt szükség, kis odafigyelésre az amúgy is napi, heti rendszerességgel használt terméket vásárlásakor. A Vöröskereszt fantasztikus munkája által több ezer gyermek és család örömteli arca mutatja majd meg nekünk a kampány igazi sikerét. Remélem, hogy jövőre ismét hasonló sikerekről számolhatunk majd be – mondta Nóri.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.